aanderssontherese

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Jag ger upp.

Av Therese Andersson - 12 juni 2013 07:04

Hej. Som ni säkert har märkt så har bloggen varit i botten ett tag. 

Jag har faktiskt ingen lust med att blogga längre. Så himla tråkigt och slöseri på tid nu när man snart har sommarlov. 

Man kan inte bara fixa en blogg och sen inte använda den. Så jag tänkte sluta på denna blogg nu. Här och nu för jag vill inte ha ett ansvar med bloggen nu. Så ha det så bra och lycka till på er sommarlov eller examen. All kärleek till er. 


                    

           Bloggen kommer va kvar. Men ej jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Andersson - 26 maj 2013 16:26

Spelar lite fotboll och äter salta pinnar. Har nyss kommit hem från momma. ...

Av Therese Andersson - 25 maj 2013 19:55

Är ute och myser nu på kvällskvisten. Ni får mer bilder sen. Bye!...

Av Therese Andersson - 25 maj 2013 12:15

Hejsan, Sitter och gottar mig med kakor. Just nu är jag hundvakt åt selma för mamma,marianne och jörgen skulle nån stans, Vart vet jag inte. Vi har nyss gått in från den heta solen. Fyfan vad varmt det är. Skulle gissa på runt 27-28 grader. Det blev ...

Av Therese Andersson - 21 maj 2013 20:24

Tjääna My friends. Jag har kommit hem från kryptan nu eller för ett tag sen. Jag är extra glad att det är kväll nu. För att det blir onsdag och sen torsdag och då ska vi till Sundsvall!! Jippi! Och sen är de fredag! Haha åh. Jag ska vara hos min morm...

Av Therese Andersson - 21 maj 2013 15:30


Hejsan, Nu har jag kommit hem och gjort mat och ätit mat.   Denna dag har varit toppen, Fast dagen är absolut inte slut än. Dagen började med att jag gjorde mig klar och jag skrev med Wilma. Jag skulle komma till henne ungefär halv nio på morgo...

Presentation


Therese heter jag. Jag bloggar om min vardag, Alltså vänner, Skola familj osv. Hoppas du läser och kikar in fler gånger.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Fråga mig nått på Ask.

Jag heter aanderssontherese

 

Följ mig på instagram.

Jag heter theereeseee !

 

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards